Claudia Porojan – KFC Romania
KFC a semnat un parteneriat cu Asociatia The Social Incubator pentru sustinerea integrarii in societate a tinerilor orfani si abandonati din Romania.
Implicarea KFC in proiectul derulat de catre The Social Incubator va ajuta la educarea si incluziunea sociala a tinerilor vulnerabili si va sustine in mod direct integrarea socio-profesionala a tinerilor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani care urmeaza sa paraseasca centrele de plasament.
Pentru a afla mai multe despre acest parteneriat, am stat de vorba cu Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager KFC Romania.
– Cum ati decis sa va parteneriati cu Asociatia The Social Incubator?
– Performantele inregistrate de-a lungul timpului de catre asociatie si contributia semnificativa pe care membrii acesteia o aduc zi de zi in vietile tinerilor defavorizati ne-au convins sa ne implicam activ in proiectele derulate de catre ei si sa dezvoltam cu toata increderea acest parteneriat.
Mai mult, din datele primite de la asociatie, am aflat ca doar 1 din 40 de tineri romani care parasesc orfelinatele are sansa de a fi angajat in mod legal.
Incepand din aceasta toamna, pentru unii din acesti tineri vom facilita acces la programe de internship, consiliere profesionala si psihologica si suport, pentru ca ei sa reuseasca sa-si gasesca un loc de munca platit.
– Care sunt obiectivele acestui parteneriat?
– Obiectivul principal il reprezinta oferirea unei solutii 360, constand in evaluare, consiliere, training, angajare si mentorat post-integrare pentru tinerii institutionalizati din Romania, care are ca rezultat concret integrarea acestora in societate.
Ne concentram atat pe educatie, cat si pe oferirea resurselor necesare pentru ca tinerii vulnerabili, cu varste intre 16 si 24 de ani, si care urmeaza sa paraseasca Centrele de plasament din Romania, sa-si indeplineasca visele si sa devina membri activi ai comunitatii din care fac parte.
Ne bucuram ca ne-am alaturat misiunii asociatiei Incubator Social si credem ca acest parteneriat va avea un impact pozitiv in vietile tinerilor pe care-i vom sustine impreuna.
Din cauza dificultatilor de integrare in societate, majoritatea tinerilor proveniti din centrele de plasament ajung sa traiasca pe strazi sau chiar sa devina victime ale traficului de droguri sau de persoane. Ca raspuns la aceasta problema, asociatia a dezvoltat o noua componenta in cadrul programului: prevenirea activa a traficului de persoane in Romania.
Materialul video referitor la aceasta initiativa poate fi urmarit pe site-ul www.CSRnews.ro – Platforma video dedicata Companiilor Responsabile.