Cristina HANGANU – Lidl Romania
Lidl a organizat la mijlocul lunii septembrie, pentru al cincilea an la rand, o ampla campanie de educatie rutiera la nivel national – „Verde la educatie pentru circulatie”.
Lectia de circulatie rutiera, organizata cu sprijinul Politiei Romane, a avut loc simultan in parcarile magazinelor Lidl din intreaga tara. Peste tot in tara au participat copiii cu varste intre 4 si 10 ani. Devenit traditie deja, parteneriatul dintre Politia Romana si Lidl are ca scop educarea copiilor in privinta importantei cunoasterii si respectarii regulilor de circulatie.
Pentru a afla mai multe despre aceasta campanie, am stat de vorba cu Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
– De unde a plecat ideea campaniei „Verde la educatie pentru circulatie”?
– In 2013 cand am inceput aceasta campanie, statisticile erau ingrijoratoare in privinta accidentelor care implicau copiii “cu vinovatie”. Ce inseamna asta: practic, copii care erau implicati in accidente de circulatie din vina lor.
Ne-am dat seama, in primul rand, ca asta este o problema de comunitate, reala. Pe de alta parte, ne-am dat seama ca, la momentul acela, cu 160 de magazine puteam sa patrundem in foarte multe comunitati.
Impreuna cu Politia, care a fost extrem de deschisa sa pornim acest program, am inceput “Verde la educatie pentru circulatie”, un Program care a atins deja zeci de mii de copii si parinti.
– Ce presupune mai exact campania Verde la educatie pentru circulatie?
– Mecanismul este unul foarte simplu, pana la urma. Este vorba despre ultimul week-end din Septembrie, intre orele 11 si 12, in parcarile magazinelor Lidl, impreuna cu Politia, tinem lectii de educatie rutiera. Lectiile au o parte teoretica, scurta, in care copiii afla cum e cu regulile de circulatie, ce reprezinta semnele de circulatie, iar mai apoi o parte practica, in care ar trebui sa aplice regulile pe care le-au invatat.
– Cati copii au luat parte la editiile anterioare ale campaniei?
– Pana acum, in cele cinci editii, am reusit sa ajungem la peste 50 de mii de copii si la cel putin tot atatia parinti.
– Fata de prima editie exista diferente majore la campania din acest an?
– De-a lungul anilor noi am tot imbunatatit mecanismul. Diferenta majora este ca daca acum 5 ani aveam 160 de magazine, practic ajungeam in 160 de comunitati, astazi, pentru ca avem peste 200 de magazine s-a marit semnificativ numarul copiilor si parintilor la care putem sa ajungem cu aceasta campanie.
Intregul interviu poate fi vizualizat in format VIDEO pe site-ul www.CSRnews.ro